Our Baby~..

having a baby

Wednesday, January 7, 2009

HaPPy BiRthDaY n' SeLaMaT HaRi JaDi..

Happy Birthday to Me...
Happy Birthday to Me..
Haaappppyyy Birtthdayyy to Meee~...
Happy Birthday to Me..

Hari nih,,bertambah lagi setahun umur aku dr yg sedia ada skang nih..aku malas nk pikir yg aku ni makin meningkat tua..saje nk think positive sket..angka umur tu x memberi makna yg besar pon..yang penting macam mana kite nk uruskan kehidupan seharian kite dgn sebaik mungkin..


Birthday cake yg adik aku beli..tepat kui 12.00 pagi td..dowang (die, hajar ngn mak aku) wat surprise kt aku yg mmg tgh nyenyak tido..coz sayup² aku cm dgr bunyik org nyanyi lagu 'Happy Birthday'..aku pon bukak laa mata slow²..terkejut aku tgk ade cahaya lilin blink² depan mata aku..pening² lalat aku ms nk tiup lilin tuh..sempat potong sket bg dowang rs cake tuh..aku pon rs gaks cake tuh..bg cukup syarat jek coz aku mmg ngantuk sgt time tuh..(tu yg gmbr cake ade potongan 3 segi tuh).. cake tuh not bad laa rase die..sedapp.. adik aku beli kt Royal Bintang hotel nye bakery..


Ni birthday present adik aku kasi..kate die, sbb aku dh nk kawen..die kasi set nih tuk aku..ms bukak tuh aku cm mamai²..xde laa tgk sgt ape benda yg die kasi...bgn pagi td ms nk gi keje..baru aku tgk betul²..rupe²nye set Bodyshop nye body care, rose fragrance..sexsualnye scent..hehe..

So, azam baru aku...aku nk wat terbaik dlm semua perkara..especially dalam urusan kerja, alam perkahwinan yg bakal aku lalui nnt dan family aku..I want to enjoy every moment that happen in my life..doa aku, semoga aku mendapat keberkatan dan keredhaan drpd Allah S.W.T...Amin~..

No comments: