Our Baby~..

having a baby

Friday, January 30, 2009

Cinta Adam n' Hawa

Cinta adam dan hawa
Terbit di syurga terang di jiwa
Menggerakkan nurani
Mencari kasih suci
Sehingga kita yg tertinggal saling damba
Sentiasa rasa sunyi bersendiri
Mana dia kekasih hati
Mana dia pujaan ku yang sejati
Dengarlah bisikan asmaraku
Cinta adam dan hawa
Satu bersama satu terpisah
Buat diriku tertanya-tanya
Cinta adam dan hawa
Satu harapan, satu sandaran
Buat diriku rindukan dia
Kau yang aku puja
Kau yg aku cinta, oh
Kasihku di Firdausi
Cinta adam dan hawa
Terbit di syurga terang di jiwa
Menjadi saksi impian murni
Mmmm...lagu nih dh lame dh aku dgr..tp pagi td bile aku dgr kt 'hot.fm' nye topik ari ni mengenai arwah loloq, penulis lirik lagu..kire sume lagu yg diputarkan pagi td sumenye hasil tulisan dr arwah..salah satunye lagu 'cinta adam dan hawa'..nyanyian misha omar..aku dgr laa misha omar ceritakan maksud sebenar lagu nih..mengenai cinta adam dlm mencari hawa nye.. cinta yg terpatri di syurga..membuatkan aku teringtkan pada percintaan aku ngn tunang aku..mungkinkah kitorg ditakdirkan tuk dijodohkan oleh Allah SWT..punya laa jauh aku pergi n merantau..pusing² malaysia nih selama 16 tahun..aku ditemukan balik ngn die..budak lelaki yg duduk sebelah aku ms skool rendah, darjah 4 dulu n now dh jadi tunang aku skang..pelik n kelakar n sweet..hihihi..hopefully ni mmg jodoh aku seperti mana yg penah aku doa dan mintak pada Allah selepas aku dikecewakan dulu..

1 comment:

13may said...

insyaALLAH...moga berbahagia selalu :)