Our Baby~..

having a baby

Tuesday, June 30, 2009

Kite Dah KaWen..SyiokkNyee~..

Lame x tulih² kt blog nih..semenjak bertukar status nih..aku agakss bz meneruskan kehidupan aku yg skang dh berubah..nk kire nih cite 2 bulan yg sudah..tp lantak laa kalu org ckp dh basi ke pe ke..aku pedulik ape..kuakuakua..ni aku nk cite laa n announce laa yg skang aku sudah bergelar 'PUAN' ataupn 'MRs'..Isteri kepada Encik Yus Adi a.k.a my Hubby...hihihi..terase syok sendiri plak..24hb April 2009, jam bape aku x sure laa..tp yg pasti nye pas waktu isyak majlis akad nikah kami berlangsung..kaler light purple menjadi pilihan tema pd mlm tuh..(Baju nikah aku tuh siap 2 ari sebelum majlis tau..terima kasih pd makcik tukang jahit yg sanggup terima tempahan lewat yg aku anta 10 ari sebelum tuh..ni sume sbb tukang jahit yg aku anto awal² bleh ckp last minute die x dpt nk siapkan baju nikah aku..siot tul laa auntie cinapek tuh..dh nk nangis aku ms tuh..)..

Ni bilik pengantin aku...cantik x??bunga sumenye fresh flower..main flower is white casabalanca Lily..thanx to Opie..kwn dayah yg tolong deco bunga..bilik ni siap pd jam 6pm hari aku nk nikah tuh..mmg ari yg kemkabut laa bg aku..tp seb baik laa bau bunga tuh dpt menenangkan perasaan yg semakin berdebar² n seram sejuk aku ms tuh..kuakuakua.

Make-up aku mlm tuh..di taja oleh adik aku sendiri a.k.a die laa tukang make-up aku..
(siap dlm 30 minit jek..terror x bg seorang amatur??)
Ni bapak aku yg sendiri menikahkn kami..ensemnye bapak akuuu kan..hihihi..
(xmo puji my hubby..nnt kembang lak bontot die..)Eh..ni time sarungkan gelang tangan..mn gmbr sarungkan cincin tuk aku???aduss..tercicir laa plak gmbo tuh..tp xpe laa..janji termasuk dlm acara batal air sembahyang...


Ni ms aku tgh sarungkan cincin kt tangan hubby ku yg sah..die pakai inai..merah gituuu...


Hihihi..ni laa 1st time aku cium tangan die..rs len sungguh time tuh..something yg halus masuk ke sanubari ku...Yannggg...I love u so much..thanx for accepting me as ur wife..

Ni laa kitorg after majlis tuh..kt belakang tuh nmpk mak aku (pki baju kaler purple ngn anak buah aku, qila skali)..nmpk gaks mak mertua aku..yg duduk dkt pintu tuh..korang nmpk x ??

Gmbr kitorg kt dlm bilik pengantin..comey x kitorg 2 org..sesuai x kami sesame..hihi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 comment:

Unknown said...

Well written..Pics are pretty.
I appreciate to your work.Business Logo Design