Our Baby~..

having a baby

Saturday, July 18, 2009

Suddenly...

Mmmm..pagi td, on the way aku nk gi keje..ke udara laa 1 lagu nih kt HotFM..wat aku terpikir n teringt di mana memula aku kenal dan blaja erti percintaan atau rs cinta..bile dgr lagu nih, 1st thing yg terlintas kt pale otak aku ialah 'Mr. Z'...mmmm..x dpt aku elak kenyataan ini bhawanya ngn 'dia' laa aku blaja ape itu cinta..sayang pada seseorang berlainan jantina dan xde hubungan darah ngn aku..TAPI yg paling penting skali..dgn 'dia' laa aku blaja n rase cmne derita n sakitnye bile bercinta..uhuhu..seriusly, bg aku lagu ni berhantu kt aku..lagu ape yee...alaaa...lagu faradhiya tuh laa..'bertakhta di hati'..

Dihempas ombak..Terdampar buih
Menanti waktu pulang ke laut

Begitu rindu..Di pisah takdir
Meniti saat bersulam cinta

Lihat…lihat..Sinarnya menyala
Lihat…lihat..Ke dalam mataku..Cintamu bertahta (di hati)

Sebelum ku kenal..Dirimu siapa
Aku tak kenali..Apa itu cinta
Setelah ku kenal..Dirimu siapa
Ku cinta sejati..Kusandarkan jiwa

Digilis angin..Tercarik awan
Menanti detik sebelum hujan
Begitu sendu..Diguris resah
Meniti hari bersulam tangis
Takkan berganjak pendirian ku ini
Selagi kita tak kembali bersatu

Selamanya..Takkan berubah perasaan terhadapmu
Biar digugat...Biar dicabar...Biar dihalang

Bile tgk n hayati lirik lagu tuh..bg aku, 'dia' bukan cinta sejati aku lagi..aku dh xde ati langsung dh kt 'dia' tuh..syg n cinta aku skang just for my hubby jer..Mmmm..Tp recently 'dia' selalu hadir dlm mimpi aku..ntah nape jadi cmtuh..yg pasti, bile ni terjadi..aku sure terbangun dr tido dlm keadaan terkejut n berpikir..kenape aku mimpi 'dia' nih?? Sesungguhnye aku x suke 'dia' hadir dlm idup aku lg even dlm mimpi skali pon..Ya Allah..Kau jauhkanlah anasir x baik ini drpd menganggu aku..sesungguhnye aku x mahu & xnk ingt langsung kisah ini lagi..jangan biarkn 'dia' hadir lagi dlm kehidupan aku..Yangg..my beloved hubby..org mintak maaf n ampun..org xde niat nk mimpi 'dia' tuh..malah x hingin pon..jgn risau k..I luv u so much..

No comments: