Our Baby~..

having a baby

Sunday, November 23, 2008

Determination..!!~


Semenjak kes ari tu berjaya mendapat kata putus..macam² dugaan datang menduga aku smpi kekadang tuh wat aku rs nk give up jek..sepatutnye tarikh yg dipilih dlm bulan march tp disebabkan bulan tuh, dewan fully booked terpaksa aku postpone tarikh ke bulan april, satu²nye slot yg ade coz according kepada pakcik yg jaga hal sewaan tuh, dewan dah penuh org len booking smpi bulan june..so, memandangkan mak aku x mau lmbt², kitorg pn grab je laa tarikh yg ade kosong tuh (tue pn puas pujuk mak supaya setuju postponekan tarikh..takut² gaks aku ms nk bincang ngn mak tuh)..tp aku lega n glad gaks coz dpt lari dr bulan march tuh..bleh laa senyum sket..Mmmm..take break jap..layan lagu..pastu sambung balik cite pasal dugaan len yg timbul pasnih..layannnn~..
Biar Malam..
Yang kan menghapus gundahmu
Nantikan hujan..
Dia kan membasuh hampamu
Aku hanyalah..
Jiwa usang yang dahaga akan cinta
Maafkan atas jenuh yang mendera....sesaat~

Aku pasti datang menjemputmu
Tepati janji yang sempat terhenti (Yakinlah)
Aku pasti datang 'tuk hatimu
Penuhi janji untuk dirimu...Beri ku waktu
Semakin mengenal diriku bila tanpamu
Agar kuyakin...Atas pilihan hatiku..
adalah kamu~

1 comment:

BunnyKawaii said...

Bagus la ko kawen bulan april. dekat dengan besday aku tu. Amik berkat...Lagipun kawan aku ada 2 org nk kawen bln 3. Aku sure mesti sama dengan tarikh ko. Tapi skg aku sure dah tak sama tarikh