Our Baby~..

having a baby

Saturday, November 29, 2008

CiNTa a.K.a LuRVe~..



Mmmm..sambung blik cerita..lately ni aku bz yg amat sgt ngn keje aku..even sunday pon aku kene keje..adeii..pening otak aku..oh ye..ari tuh aku ckp nk cite pasal dugaan yg len kan..tapi bile aku dh sambung tulih nih..aku bleh lupe plak ape dugaan yg menganggu ari tuh..alahai..bg aku ingtkan balikk..Mmmm..hah, dh ingt dh..ari tuh kn aku ckp yg kitorg dpt satu slot bulan april tuk dewan..last week ms adik aku nk gi bayar deposit, ntah cmne kaunter tu reject payment kitorg..bile aku dpt tau dr adik aku betul² ms aku smpi umah blik dr opis..perghh..mmg aku rs cm Allah nk tunjukkan sesuatu kt aku..tapi seb baik laa yus cube kuatkan blik semangat aku..thanx to izza also..coz cube brain wash otak aku supaya x pikirkan sesuatu yg negatif n tolong aku dptkan borang n kepastian drpd pakcik kt kaunter tu tuk aku..so, after tup..tip..kire sane..kire sini..akhirnye dewan tu berjaya dibooking atas nama mak aku..time kasih ye hajar coz tolong settlekan..so, setelah ape yg jadi, aku ngn yus dh dpt confirmation tarikh perkahwinan kitorg..insya'Allah, 24hb. April 2009 bersamaan 28 RabiulAkhir 1430, kitorg akan disatukan dan disahkan sebagai pasangan suami-isteri..Majlis pihak aku plak diadakan keesokkan hari nye, 25hb April 2009..hehehe..cam x caye jek..kelakar pon ade..ye laa..mcm² yg jadi sebelum nk tentukan tarikh..tp aku xmo laa seronok² coz takut laa from december till april (5 bulan) tu masa yg panjang, mcm² bleh terjadi pape hal yg x diingini.. ni skang aku cm blur² nk uruskan hal² kawen aku..nk kene pikir pasal baju..pasal pelamin..pasal kad kawen..pasal mak andam..alamakk..nk kene ajak izza gi cr mak andam laa..dayah ade gak offer nk jadi tukang mekap aku..katenye nk gi ambik bridal make-up course..aku ni stock x kisah..mn² pon bleh..janji make-up tu x over kalu x, nnt aku rs rimas...Mmmm..layan lagu jap laa..skang tgh hot lagu nih..sesuai laa ngn aku..mmg angau memanjang jek skang nih.. dgr ye..


Ku membiusku dengan cinta..
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta..
Sampai aku tak bisa berkata
Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama..

Aku bius Cinta..Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan..Entah ku tak tahu…
Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya..
Aku dibius cinta~...

Hoho...asyik cite pasal aku ngn yus jek..tukar cite yg akan menyedihkan n merisaukan aku..on 15th November 2008 ari tuh..mak aku telah menjalani ujian bioscoping kt usus kecik n besar coz doctor suspect ade kanser usus..after scanning sume, doctor ckp dlm usus mak aku xde pape ketumbuhan..agak lega laa aku ms tuh..tp last saturday, mak aku gi ambik result..skali mak aku bgtau yg doctor ckp die positive ade virus kanser dlm darah bahagian usus die..pulakkk..adeii..pastu aku tny laa mak aku, doctor x ckp pape ke tuk kawal permakanan..mak aku ckp doctor kasi die ubat (byk gak laa aku tgk ubatnye)..nnt awal bulan jan, kene ambik darah lg skali..pelikk gaks aku sebenarnye..xkn doctor x nasihat mak aku pasal permakanan die..then aku tgk mak aku tuh cm relax jek..wat aku rs risau semacam..aku rs mak aku x bgtau cite sepenuhnye laa..Eeee..susah ati lak aku..mak aku tuh dh laa workaholic..susah nk control permakanan die coz mak aku slalu out-station..smlm die br jek balik dr bahagian utara malaysia..ahad ni nk fly gi sabah & sarawak plak..hopefully mak aku xde pape laa..ari² aku doa supaya Allah S.W.T sentiasa lindungi mak n bapak aku..jangan laa jadi pape yg x baik kt dowang..mintak dijauhkan laa segala penyakit, bencana dan kesusahan drpd mak n bapak aku...Amin!~