Our Baby~..

having a baby

Monday, August 18, 2008

HaNTaRaN PeRTuNaNGaN..

Hantaran pertunangan aku sepatutnye 9 berbalas 7 daripada pihak lelaki tapi disebabkan ade sane n sini pernambahan, membuatkan dari pihak aku dh jadi 13 berbalas 7..Pihak Yus sendiri terkejut ms ayah chu aku announce kt majlis tuh..

Hantaran daripada pihak aku..mixed 3 kaler (gold, brown n green)..sume ni byk disiapkan oleh adik aku(dayah), dibantu oleh hajar..izza..trah..aku n mak tolong sket² je..cantik x korang rs???

Popuri (Last Minutenye touch-up)

Tepak Sirih (The last one prepared by my aunt, Mak Nyah)
Buah-buahan Tempatan pilihan aku..
Choclate (Kinder bueno n Ferro Rocce)

Tuala (Mak aku suh kasi)
Waji'k (Import khas dr Perak)

Moon Cake (Idea adik aku even dpt tentangan dr mak aku)

Baju Melayu (Pilihan aku n yus)
Bahulu Ikan (pilihan Mak aku)

Agar² Santan (daripada mak hajar)

American Chocolate Cake (pilihan aku)

Note: 2 (sejadah n Samping&Songkok) lagi xde gambar coz kotak die tertutup..so izza n kamal xde ambik gambar..

Hantaran daripada pihak Yus..dgr citer adik yus (Reeni) yg deco sume nih..

Bekas Cincin Tunang

Hantaran Rm2, 000 (quater dr value sebenar)

Buah-buahan( Aqila suke anggur die coz xde bijik)

Kain baju kurung (beli kt Gulatis Silk House)

Sirih Junjung (adat org negeri sembilan)

Chocolate (abis dikerjakan oleh anak² buah aku)
Kek (tanye Yus ape name cake nih..die bleh x ingt)

1 comment:

13may said...

waaa....tahniah!

moga berbahagia selalu :)