Our Baby~..

having a baby

Thursday, March 4, 2010

Di saat 5 bulan....

Mmmm...lame gak aku x menulis kt sini..tetibe rindu lak kt blogspot nih...skang aku penganggur yg amatlah berjaya...bangun tido...makan...tgk tv...men facebook...makan...tgk tv...gitu laa rutin aku semenjak aku benti keje ari tuh...gile bosannyeee aku skang nih...terase cm nk cr keje jek..tp bile pikir "ade ke org nk ambik pregnant lady keje?" wat aku bantutkan niat aku jek..nk x nk..aku melangut je laa kt umah nih...abis sume cite kt tv aku tgk..dr kantonis masuk bahasa hakka...aku layan je...sbb kalu bleh aku xmo tido siang coz nnt mlm aku x bleh nk tido..plus baby ku ni agak rajin berjaga malam yer..oh yerr...skang ni dh masuk 5 bulan dh usia baby aku..berdetak-dentum aku rs bahagian abdomen aku dgn pergerakan si kecil tuh...babah, panggilan tuk hubby aku..smlm aku bg die rase cmne baby dlm perut ku bergerak..hihi..kelakau pon ade bile aku tgk gelagat hubby aku tuh yg tekap tinge die kt perut aku...pengalaman yg seronok laa walaupun kekadang tuh agak senak n mengah aku hadapinye..yelah...aku x penah carry berat sebyk nih selame 28 tahun hidup..dh lebih 10 kilo berat aku bertambah tuuu...cukup comel n montel laa aku skang nih...wakakakaka...hubby aku pon agak chubby dh skang...tp xpe..aku tetap rs die comey walaupun pewot die seakan2 bersaing ngn pewot aku...wakakakaka..k laa..aku nk gi tgk tv laa..nnt aku upload gmbr2 ultrascan baby aku ekk..tue pon kalu aku dpt scan gmbr2 tuh..hihihi...

Kami yg terkini...

4 comments:

BunnyKawaii said...

giler best kehidupan ko..jeles-jeles..datang opis ngadap muka-muka yg wat aku menghitung hari nak balik umah je..keje ok tapi org2 sekeliling agak kureng dgn selera aku..aku sama jugak macam dulu nak kurus xstill x kurus gak.berat aku pon dah naik 10 kilo mcm ko gak.dah jadi 70 kilo..ahaks..baju sume dah x muat dah mcm sarung nangka..tetibe teringat zaman2 stadi dulu..wat slamber kite jek..pape pon jaga diri bebaik..upload la gambo ko yg terbaru cepat2..aku nk tengok

emie said...

da...pejam celik2 dah 5 bln yer..best nya....hehhee..bl la rezeki aku nih..hehehe

MRSz eLLy'z said...

Bunny : Hah...nek 10 kilo??Pe cite ko nih..kate nk kuruskn bdn ke 55kg..ape ko makan hah??xkn ngidam cm aku lakk...hoho..

Emie : Hihi..aku pon x sangka..xpe mie..ko byk2 bersabar tau..insya'Allah, ade rezeki ko nnt tuh...

amoi said...

nice blog
jangan lupa approve komen sy ni

and visit my web too
http://www.nusantaraku.org