Our Baby~..

having a baby

Saturday, May 24, 2008

Not Good Enough..

Mmm..ari ni aku rs x best sgt² sbb something terjadi pg td between me n him..ape yg berlaku serius wat aku terase aku ni x cukup bagus tuk die..x sebagus ex²-girlfren die dulu..repect laa aku kt dowang tuh..At this moment, I feel very sad coz I can't fulfill his requirement n wish..very disappointed with myself actually..To him..sowie ssgt² pasal pg td..sure die frust ngn aku nih..I'm fail..fail..fail..adei..x bestnyee laa bile jadi cmnih..rase bersalah sgt²..gilerr arr..makin lame, aku rs makin kuat lak perasaan nih kt dlm diri aku..smpi wat aku terpikir n terase yg aku ni x sesuai tuk die je..it's like I'm not for him..ape patut aku wat skang nih????sedey laa sgt²..I love him so much but I'm not good enough for him..should I...???Arghhhh...

elly..24.05.08

No comments: